Kampania edukacyjna skierowana do właścicieli szczeniąt

Dla Royal Canin przygotowaliśmy kampanię edukacyjną skierowaną do właścicieli szczeniąt zmagających się z zaburzeniami żołądkowo – jelitowymi.

Kampania zwracała szczególną uwagę na biegunkę, która może być pierwszym, choć często ignorowanym przez właścicieli szczeniąt, objawem chorób układu pokarmowego. Celem kampanii, było również uświadomienie właścicieli, jak ważną rolę w terapii biegunek odgrywa odpowiednia dieta (zarówno w trakcie, jak i po zakończeniu leczenia).

Naszym zadaniem było przygotowanie koncepcji i kreacji dla całej kampanii, obejmującej:
– materiały informacyjne dla właścicieli szczeniąt
– materiały POS dla lecznic w całej Polsce
– dedykowany landing page

Na potrzeby kampanii powstała strona www.royalcanin.pl/biegunka-u-szczeniat – zawierającą informacje na temat przyczyn, rodzajów biegunek, etapów i metod leczenia biegunki oraz zaleceń dietetycznych.
We współpracy z Royal Canin opracowaliśmy również poradnik dla właścicieli: „Jak prawidłowo opiekować się szczenięciem podczas biegunki.” – do pobrania ze strony internetowej.

Royal Canin – jako ekspert w żywieniu psów i kotów, specjalizuje się w tworzeniu rozwiązań żywieniowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb zwierząt.

Klient

Royal Canin

Zakres PRAC

Druki

Komunikacja

Reklama

Strona WWW

Wsparcie sprzedaży

Realizacja

2017