Odświeżyliśmy wizerunek czołowego producenta chemii budowlanej

 
W ramach nowej architektury marki, będącej wynikiem zmiany strategii firmy KLEIB, wyodrębniliśmy dwie nowe marki produktowe:

KLEIB PROFESSIONAL marka specjalistycznych materiałów budowlanych, dostosowanych do wszelkiego rodzaju zapotrzebowań budownictwa mieszkaniowego i obiektowego.

KLEIB PROCOLOR marka wysokiej klasy, specjalistycznych farb wewnętrznych, charakteryzujących się bardzo dobrym kryciem, wysoką odpornością na szorowanie i wyjątkowo niską emisją zapachową.

W związku z wprowadzeniem nowych marek zmianie uległy również wszystkie opakowania.

Dedykowana ekspertom marka KLEIB PROFESSIONAL zyskała na wyrazistości. Nowa szata graficzna, została oparta na zdecydowanych, mocnych kolorach, które nie tylko przyciągają wzrok, ale przede wszystkim ułatwiają identyfikację poszczególnych linii produktowych na półce. Główne właściwości oraz przeznaczenie produktów zostały dodatkowo wyróżnione z przodu opakowania.

Nowe opakowania dla marki KLEIB PROCOLOR miały podkreślić wszystkie ważne dla użytkownika cechy produktu i informacje. Odpowiedni kolor i czytelny układ ułatwić szybką identyfikację produktu.

Zmiana objęła wszystkie linie produktowe obu marek: w sumie ponad 45 opakowań.

W ramach kompleksowej obsługi odświeżyliśmy również materiały informacyjno-reklamowe, zaprojektowaliśmy zbiorczy katalog produktów, a pod koniec 2015r. uruchomiliśmy nową stroną internetową: www.kleib.pl

Klient

Kleib

Zakres PRAC

Architektura marki

Branding

Druki

Identyfikacja wizualna

Komunikacja

Opakowania

Reklama

Strategia

Strona WWW

Wsparcie sprzedaży

Realizacja

2015